دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای پویا بیاتی به نام یه حالی دارم
شاهگوش قسمت 20
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

وبلاگ دوستان

دانلود فیم های جدید
20پاپ آپ
صدرا
با ما فراتر از به روز باشید
manoto
سریع ترین روش حفظ لغات انگلیسی
!!!!نوشته هایی از جنس خودم!!!!
شعر..متن ادبی..طراحی
کوکلا(کوهکلا)=عکس
خبری-سرگرمی
سر دنده ال ای دی led
ردیاب مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان 2S download و آدرس 2sdownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

آخرين مطالب ارسالي
دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای پویا بیاتی به نام یه حالی دارم

Pouya Bayati Ye Hali Daram دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام یه حالی دارم

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای پویا بیاتی به نام یه حالی دارم با بالا ترین کیفیت ترانه و ملودی : پویا بیاتی ، تنظیم : عابد بسطامی ، گیتار : مجتبی تقی پور

متن آهنگ جدید پویا بیاتی به نام یه حالی دارم :

یه حالی دارم این شبا که گفتنی نیست

که حتی خنده رو لبام شکفتنی نیست

بگو چیکار کنم دلم آروم بگیره

اگه دیدیش بهش بگو داره می میره

بهش بگو جدایی چشمم و تر کرد

بهش بگو نمیشه بی صداش سر کرد

بهش بگو کجا گذاشتی و رفتی

نمی تونه فراموشت کنه برگرد

دنیا دنیا چطور دلت امد بگیریش از من تنها

شدم غربیه ای میون غربت و غم ها

دلم گرفته از تو تموم آدم ها غم ها

دنیا دنیا کجا برم که یکی غم تو دلم وا شه

می خواستی گریه من و ببنی خوب باشه

الان ستارمون درست تو بد ترین جاشه

خوب باشه

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام یه حالی دارم

♫♫♫♫♫♫

یه حالی دارم این شبا که گفتنی نیست

که حتی خنده رو لبام شکفتنی نیست

بگو چیکار کنم دلم آروم بگیره

اگه دیدیش بهش بگو داره می میره

دلم واسه شنیدن از صداش تنگه

دلم واسه صدای خنده هاش تنگه

چرا کسی دل من و نمی فهمه

چرا دل تموم عالم از سنگه

دنیا دنیا چطور دلت امد بگیریش از من تنها

شدم غربیه ای میون غربت و غم ها

دلم گرفته از تو تموم آدم ها غم ها

دنیا دنیا کجا برم که یکی غم تو دلم وا شه

می خواستی گریه من و ببنی خوب باشه

الان ستارمون درست تو بد ترین جاشه

خوب باشه

MP3 – 320

Pouya Bayati – Ye Hali Daram

MP3 – 128

Pouya Bayati – Ye Hali Daram


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب ها: پویا بیاتی,
بازديد : بار          1:43 | سه شنبه 9 ارديبهشت 1393          نویسنده : saeed        


نويسندگان
امكانات وبلاگ
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 643
بازدید کل : 21970
تعداد مطالب : 98
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

شمارنده